Logo Image

عضو گرامی کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه دانشگاه شهید بهشتی کتابخانه‌های دانشگاهی با توجه به نقشی که در پیشرفت‌های آموزشی و پژوهشی ایفا می‌کنند، مورد توجه هستند و نقش حیاتی در چرخه اطلاعات دارند. از این رو بهبود خدمات آنها بخش مهمی از محیط آموزشی و پژوهشی است.

مسئولان کتابخانه‌ به منظور ارائه خدمات بهتر در تلاشند تا خدمات و امکانات کتابخانه را متناسب با نیازهای اطلاعاتی و دیدگاه کاربران ارتقاء دهند.

برطرف نمودن انتظارات کاربران و کاستی‌ها، ضمن اینکه مهم‌ترین راهی است که موجب پویایی کتابخانه‌ شده، اثربخشی خدمات کتابخانه‌ را افزایش داده و نسبت به استفاده بهینه از آن اطمینان ایجاد می‌کند؛ رضایت کاربران را به همراه دارد.

در این راستا از شما عضو گرامی کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه دانشگاه شهید بهشتی خواهشمند است تا با اختصاص بخشی از وقت خود و تکمیل این پرسشنامه، ما را در ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه دانشگاه شهید بهشتی یاری فرمایید. بدیهی است پاسخ‌های شما محرمانه تلقی می‌شود.

پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.

1
جنس 
 
زن 
مرد 
2
سال تولد 
 
3
مقطع تحصیلی 
 
کاردانی 
کارشناسی 
کارشناسی‌ارشد 
دکترای حرفه‌ای 
دکترای تخصصی (پی.اچ.دی.) 
4
گروه آموزشی 
 
علوم انسانی و اجتماعی 
علوم پایه 
فنی و مهندسی 
علوم پزشکی و بهداشت 
علوم کشاورزی 
دامپزشکی 
هنر 
5
وضعیت شغلی/ علمی 
 
دانشجو 
فارغ‌التحصیل 
عضو هیئت علمی 
کارمند 
6
دانشجو 
 
سال اول 
سال دوم 
سال سوم 
سال چهارم 
سال پنجم و بالاتر 
7
عضو هیئت علمی 
 
مربی 
استادیار 
دانشیار 
استاد 
8
کارمند 
 
کارمند کتابخانه 
کارمند پژوهش 
سایر کارکنان 
9
بازه زمانی مراجعه به کتابخانه 
 
فصلی 
ماهانه 
هفتگی 
روزانه 
گاهی اوقات 
1
 از 4