تاثیر بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی بر جذب سرنخ در بازار صنعتی
با عرض سلام. پرسشنامهی پیش رو، مربوط به پایاننامهی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان در رشتهی بازاریابی با عنوان «تاثیر بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی بر جذب سرنخ در بازار صنعتی» است و جهت مطالعهی تاثیرات محتوا در شبکههای اجتماعی تنظیم شده است. این پژوهش از نوع مطالعهی موردی است و در ارتباط با مخاطبین و مشتریان سازمانی شرکت فانا انجام میشود. نتایج حاصل از این پرسشنامه، جنبهی پژوهشی دارد. بدیهی است اطلاعات شخصی شما محرمانه تلقی میگردد و در جایی منتشر نخواهد شد. خواهشمند است با دقت و صادقانه این پرسشنامه را تکمیل نمایید. از اینکه وقت گرانبهای خود را به این کار اختصاص میدهید، سپاسگزارم.