تاثیر بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی بر جذب سرنخ در بازار صنعتی

با عرض سلام. پرسشنامه‌ی پیش رو، مربوط به پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان در رشته‌ی بازاریابی با عنوان «تاثیر بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی بر جذب سرنخ در بازار صنعتی» است و جهت مطالعه‌ی تاثیرات محتوا در شبکه‌های اجتماعی تنظیم شده است. این پژوهش از نوع مطالعه‌ی موردی است و در ارتباط با مخاطبین و مشتریان سازمانی شرکت فانا انجام می‌شود. نتایج حاصل از این پرسشنامه، جنبه‌ی پژوهشی دارد. بدیهی است اطلاعات شخصی شما محرمانه تلقی می‌گردد و در جایی منتشر نخواهد شد. خواهشمند است با دقت و صادقانه این پرسشنامه را تکمیل نمایید. از اینکه وقت گرانبهای خود را به این کار اختصاص می‌دهید، سپاسگزارم.

1
من در حداقل یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار (اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و...) عضو هستم. 
 
بله 
خیر 
2
به طور میانگین، چقدر از وقت روزانه‌ی خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنید؟ 
 
کمتر از یک ساعت 
بین یک تا دو ساعت 
بین دو تا سه ساعت 
بیش از سه ساعت 
3
تا چه حد مطالب مربوط به مزایا و کاربردهای محصولات/خدمات در شبکه‌های اجتماعی برای شما جذاب است؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
4
تا چه اندازه در شبکه‌های اجتماعی، مطالب علمی/فنی مربوط به محصولات/خدمات را دنبال می‌کنید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
5
تا چه حد مطالب مربوط به محصولات/خدمات در شبکه‌های اجتماعی شما را سرگرم می‌کند؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
6
تا چه حد مطالب مربوط به محصولات/خدمات در شبکه‌های اجتماعی شما را به هیجان می‌آورد؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
7
تا چه اندازه حضور شما در شبکه‌های اجتماعی، بابت اطلاع یافتن به موقع از تخفیفات و جشنواره‌های فروش است؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
8
تا چه حد مسابقات مربوط به محصولات و خدمات در شبکه‌های اجتماعی برای شما جذاب است؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
9
معمولا چقدر قبل از خرید کالا یا خدمتی برای اولین بار، برای بررسی نظرات سایر مصرف کنندگان وقت صرف می‌کنید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
10
تا چه اندازه برای شما مهم است که سایر مصرف‌کنندگان، تجربه‌ی خوشایندی از خرید کالا یا خدمتی داشته باشند که قصد خرید آن را دارید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
11
توصیه‌های خرید، تا چه حد علاقه‌ی شما را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات/خدمات افزایش می‌دهد؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
12
اگر از محصول یا خدمتی رضایت داشته باشید چقدر احتمال دارد استفاده از آن را به دیگران توصیه کنید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
13
در مکالمات روزمره چقدر احتمال دارد چیزهای مثبتی درمورد کالاها یا خدمات به دیگران بگویید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
14
اگر دوست شما به دنبال خدمت/محصولی باشد که شما قبلا از آن استفاده کرده اید، چقدر احتمال دارد که نظرتان را به او بگویید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
15
هنگامی که در اینترنت مشغول بررسی فروشندگان کالا یا خدمتی هستید، چقدر احتمال دارد از طریق فرم تماس با یکی از فروشندگان ارتباط برقرار کنید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
16
تا چه حد برای شما معمول است که جهت خرید محصول یا خدمتی در شبکه های اجتماعی، پیام خصوصی ارسال کنید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
17
تا چه حد ثبت نام در وبینار مربوط به کالا یا خدمات مختلف برای شما جذاب است؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
18
هنگامی که محصول یا خدمتی در شبکه های اجتماعی نظرتان را جلب کند، چقدر احتمال دارد با فروشنده تماس بگیرید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
19
چنانچه سوالی در خصوص شرایط خرید کالا یا خدمتی داشته باشید، چقدر احتمال دارد از طریق یکی از پیام‌رسان‌ها (ایتا و...) از فروشنده سوال بپرسید؟ 
 
بسیار زیاد 
زیاد 
متوسط 
کم 
بسیار کم 
1